MEGATON bir milyon ton değerinde kütle ölçüm birimidir ve küçük değerler MEGATON ile ölçülendirilemez.
MEGATON, 3d animasyon, motiongraphics ve çizgi film ağırlıklı olmak üzere simülasyon, artırılmış ve sanal gerçeklik alanlarında ticari hayatına başlamıştır.
Çalışma alanlarında mega güce kavuşmak hayali ile Hollanda ve Türkiye’deki İstanbul ve Konya ofislerinde mega projeler ve fikirler peşindedir. Ticari anlayışıyla, donanım altyapısı ve ekip ruhu ile giriştiği her yeni projede bir çok başarıya ülkemizde imza atmıştır. Ayrıca yurt dışı projelerinde paydaş olarak birçok başarıya da katkı sağlamıştır.
MEGATON, animasyon alanındaki çalışmalar ile mega gücünü göstermektedir. Türk animasyon sektörünün dünya çapında prestijli bir yer edinmesini hedeflemektedir. 3d animasyon, motiongraphics, çizgi film ve simülasyon ağırlıklı olmak üzere artırılmış ve sanal gerçeklik, gibi bir çok disiplini içinde barındıran işler üretmektedir.
Çizgi film alanında basit mizahlı ve çocukları bağ kurabilecek uzun metrajlı, dizi ve kısa metrajlı animasyon alanında yüze yakın proje imza atmıştır.
Yurt içinde paydaş olarak çalıştığı çizgi dizi animasyon projelerin yanında yapımcılığını üstlendiği, TRT Diyanet kanalında Namaz Kılmayı Öğreniyorum ve Ele ile Efe projelerinin yapımcılığını yürütmektedir. Ayrıca kısa metrajlı animasyon projelerinde Kişisel Verileri Koruma Kurumu’nun animasyonları başta olmak üzere birçok projenin yapımını gerçekleştirerek yapımcılık hayatımıza devam ettik.
MEGATON, Amerika, kanada, İngiltere, Suudi Arabistan ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde uzun metrajlı ve spot tarzında animasyon projelerinde çözüm ortağı olmuştur.
Yenilikçi tasarım ve ileri teknoloji kullanmasıyla hem film üretim tarzı hem de sanat anlayışı bakımından kendisini sürekli yenilemektedir. Ekibinde, özgünlüğünü hem fikirsel hem de çizgisel manada korumayı ilke edinmiştir. Yapımını üstlendiği yeni projelerde de bu özellikleri, korumaya kararlıdır.
Projelerimize başlamadan önce detaylı bir araştırma yaparız. Müşterilerimizi dinleyerek beklentilerini anlamaya çalışır, ürün ve hizmetleri hakkında bilgi sahibi olmak için çaba harcarız. Ardından, projemizle ilgili müşteri rakiplerini ve sektörü inceleyerek kapsamlı bir bilgi birikimi oluştururuz.
Yapılan araştırma ve müşteri beklentilerini göz önünde bulundurarak iş planı yaparız. Temel hedefimiz, gerçek ihtiyaçları karşılamaktır. Planlamalarımız, orijinallik ve yenilik getirme odaklıdır, gereksiz detaylardan kaçınırız.
Planlama sonrasında müşteri onayı alınan projeye müşteri odaklı bir bakış açısıyla yaklaşarak çalışmalara başlarız. Tecrübelerimizi kullanarak doğru araştırma ve planlama sonuçlarını etkin bir şekilde uygularız.
Uygulama sonrasında projeyi analitik kriterlerle değerlendiririz. Başarı, satış artışları ve marka değerine katkı gibi objektif kriterlere dayanır. Yaptığımız işin başarıları ve zorluklarıyla dürüst bir şekilde müşterilerimizle paylaşma prensibimizdir.